امداد خودرو امیریه (دامغان)(ثامن)09117110612

خدمات ما

خودروبر سمنان

چنانچه همشهریان خوب  امیریه صید آباد . ابزار مهدی قوشه  دامغان نیاز فوری به خدمات امداد خودرو و حمل خودرو خود با جک هیدرولیکی باشماره 09931761813 تماس گرفته و تعمیرکاران سیار ما در سریعترین زمان ممکن و در هر ساعت از شبانه روز به محل اعزام و مشکل شما را برطرف نمایند.

در اینجا قصد داریم شما را با برخی از فعالیت های امداد خودرو امیریه در سایت فنی کارا آشنا سازیم:

امداد خودرو شبانه روزی امیریه دامغان
امداد خودرو امیریه
امداد خودرو سیار امیریه
مکانیک سیار امیریه
حمل خودرو با جک هیدرولیکی برای تمامی خودرو خارجی و ایرانی
بدون اسیب دیدگی و نقص
باتری سازی سیار
باتری به باتری
تعمیر انواع ماشین های ایرانی و خارجی: پراید، ۲۰۶، دوو، ام وی ام ، کیا، ۴۰۵ و..
رفع مشکلات سیستم سوخت رسانی و برق رسانی خنک کننده
تعویض تسمه دینام، پمپ بنزین، تسمه تایم
تعویض تسمه کولر، سیم کلاج، سیم گاز، تسمه هیدرولیک
تعویض باتری و سیم کشی خودرو
رفع مشکل تسمه تایم، تسمه هیدرولیک
انجام خدمات در زمینه تعمیر بخاری و کولر ماشین
رفع مشکل استارت
باز کردن درب اتومبیل
رفع مشکل شمع های ماشین و جوش آوردن
تعمیرات ECU و زدن کد سویچ خودرو
داشتن دستگاه دیاگ ایرانی

امداد خودرو امیریه  – امدادخودورو امیریه– خودرو سوار امیریه

امداد خودروامیریه امروزه توانسته به یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات امدادی در جاده های کشور تبدیل شود. این امر مسلماً در نتیجه کار و تلاش تیم‌های امدادی و امدادرسانان ما میسر شده است. در کنار این امر برخی از ویژگی ها و خصوصیات سبب برتری ما نسبت به دیگر شرکت‌های امدادرسانی خودرو شده که می تواند شما را نسبت به انتخاب امداد خودرو امیریه برای مواقع ضروری مطمئن تر سازد. امدادخودرو امیریه معتبرترین شرکت‌ امداد خودرویی در شهر دامغان و استان سمنان زیر نظر اتحادیه امداد خودرویی کشوری می باشد.

حمل خودرو ارزان

شرکت امداد خودرو امیره (دامغان)با وجود چندین ماشین امداد خودرو در امیریه دامغان توانسته برای رفاه حال شهروندان امیربه دامغان خدمات حمل خودرو ارزان را راه بیندازد.خدمات حمل خودرو و موتور ما با کمترین نرخ کرایه همراه شماست، تا ماشین شما را براحتی به مقصد و پارکینگ برساند.

کافی است برای دریافت حمل خودرو ارزان با ما تماس بگیرید، نیروهای ما در سراسر امیریه کنار شما خواهند بود، شعار ما حمل ارزان و بی خطر می باشد، برای تیم و همکاران ما مهم است که خودرو و وسیله نقلیه شما را در کمترین زمان ممکن به مکانی امن انتقال دهند.

جهت سفارش حمل ارزان خودرو با خودروبر

درخواست خودروبر

کافی است با شماره ما تماس بگیرید، شرکت امداد خودرو بیش از 300 ماشین حمل خودرو همراه با رانندهای ماهر دارد، ما در کمترین زمان بهترین خدمات را ارائه می دهیم. با شماره ما جهت سفارش تماس بگیرید.همچنین برای اینکه بیشتر از شرایط یدک کش کردن ماشین خود آگاه باشید ما مشاوره رایگان نیز می دهیم.

قیمت جرثقیل حمل خودرو

قیمت جرثقیل حمل خودرو و تعرفه یدک کش خودرو در سال 1400 و یا هزینه یدک کش ماشین به عوامل متفاوتی بستگی دارد، عواملی که قیمت یک حمل خودرو را با دیگری متفاوت می کند.  ازجمله این عوامل عبارت‌اند از: نوع ماشین،اینکه نو باشد یا تصادفی باشد، نوع سرویس درخواستی، یدک کشی در داخل شهر باشد و اینکه ماشین بیرون شهر باشد، میزان مسافت طی شده توسط ماشین حمل خودرو  همه این ها روی قیمت جرثقیل حمل خودرو تاثیر می گذارد.

شماره خودروبر میامی _خودروبر سمنان _خودروبر سرخه _خودروبر دامغان_خودروبر شاهرود


برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *